torstai 1. maaliskuuta 2012

Kävin punaisella matolla

George Clooney ja Stacy Keibler: Oscareiden näyttävin pari?

jessica chastain




 Mitä jos katsonkin vain Stacy Keiblerin hiuksia kun katson kuvaa?Hieno liukuvärjäys!Mä en niinkään ole kullan ystävä, mitä vaatteisiin tullaan, en ainakaan noin suuresti.Mulle tulis jotenkin sellainen liian haarniskainen olo.Se mikä tossa on hyvää on se et ei olla yhdistetty asuun enään mitään korua, ei ainakaan kultaista.

Kultapuvusta oikeeseen haarniskaan.Jessica Chastainin puvussa kultaa on jo sen verran kun mäkin voisin kantaa.Irlantilaishiukset kiharoilla on aina se juttu mitä mäkin oon kokeillut ja voisin ainakin joka toinen päivä palata.

Nykytutkimuksen mukaan punaiseen pukeutunut nainen saa vähemmän pakkeja kuin johonkin muuhun väriin pukeutunut.Tuskin Michelle Williams tätä mietti.

Oon aina jotenkin ihaillut Cameronin hiuksia.Sit kun ite värjäsin samalla lailla vaaleat niin en mä saanut niistä kyllä mitään Cameronia irti.Puvun yläosan yksinkertaisuudesta plussa!Ja jotenkin musta hyvä et jos on muuten huoliteltu viimisenpäälle, niin kokonaisuudesta pitää aina löytyä jotain "vähemmän huoliteltua", ei saa koskaan olla liikaa!

Oon tyytyväinen kerrankin korumääriin.Oon ite niin huono pitämään koruja, et en tuntis itseeni joulukuuseksi.Mul on joskus ollu jotain sormuksia, joku kaulakoru.Oon luopunu korvakoruista vallan oikeastaa.Mut jos mul on just se kampaus ja just se puku niin voin mä korvakorun laittaa, ainakin yhden ison.

Kuumalta punaiselta matolta takaisin omalle pehmeelle karvamatolle.Pukeutuneena ihan yhteen uuteen pehmoseen neuleeseen.Tällä kertaa ei edes villaiseen.Nyt kuppi pirkka Costaricaa..


Eilen katselin muuten elokuvan The Hurt locker.



 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti