tiistai 10. heinäkuuta 2012

mut tää on silti kesä, vaikka vettä tuleekin ja sateenvarjo on mun paras kaveri, sit sen neulepusakan jälkeen.


 Sateen jälkeen. Oikeesti, voi olla ulkona. Voi olla ja jopa nauttia.


Niinkuin minä tein. Vanhempien luona, sen kaiken kattavan ruokapöydän jälkeen. Ja olin tyytyväinen, vaikka suomen kesä ei olekaan antanut nyt parastaan.



Nyt tällaisena pilvisenä vapaa päivänä, kun mieluummin makaisin yyterin sannoilla, niinkuin tein viikonloppuna, mä nautin raikkaasta sateen jälkeisestä  omakotitalon piha antimista.


Luonto on kauneimmillaan kesällä, se tiedetään.


Kaikki mekin näytämme varmasti paremmalta, kun olemme päivettyneitä, toivottavasti kunnolla.


Minä, joka annan tukan olla suttuisesti nutturalla, saan pukeutua lempipaitoihin ja ottaa lunkisti.



Rentoa tiistaita vaan, ja lehti käteen. Otetaan irti kaikki mahdollinen mikä liittyy kesään ja muistetaan nyt tosiaankin ottaa lunkisti,niin kauan kun ulkona vielä tarkenee.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti