maanantai 5. maaliskuuta 2012

Kohti pääsiäistä ja kuulen jo päässäni kun isä kutsuu mua Mintuksi.





Mun kestosuosikit.Tai ainakin nyt.

Oon aika huono käyttää mitään kynsilakkaa. Mä siis oon kysistä useimmiten naturel. Sit kun tulee joku vastaan kellä on tyyliin joku mun suosikkiväreistä, ni meen heti kotiin ja ennen mitään muuta mä lakkaan ne mun kynnet just sillä värillä. Oon vuorokaudesta pirteimmilläni silloin kuin mä keksin lakata mun kynnet, eli yöllä.

Toi vihree tollainen minttu, löysin sen joskus tossa viime vuoden pääsiäisen aikoihin. Aivan ihana keväinen.Mahtoko pääsiäisruohot, vai se et isä kutsuu mua mintuksi vaikuttaa valintaani.Oli mikä oli, mä käytän sitä myös ensi pääsiäisenä.

Harmaan löysin kans joskus vähän jälkeen mintun. Se tuli tuolta lentokoneesta välillä Ranska - Etelä-Korea. Ja mitä hienoja lakkoja sielä Koreassa sitten oli. Ne on varmaan keksiny ne, sanotaa niin kauan sitte et ei edes Helsingissä vielä tiedetty ööstä.

Tällä hetkellä mun kynnet on nudet. Eli siis beiget. Tykkään olla mattapintainen kynsistä, useimmiten myös huulista, toisin kun kasvoista. Kiiltoa kiiltoa ja hei viel jos laittas vähän kiiltoa tohon poskipäähän.Tohon Lumenen kiiltoon oon ihastunut.

Vapaapäivä ja mulla on lakatut kynnet. Kuulin just keittiöstä kun tiskivuori ainakin meinas kaatua.Eli hei vaan mun täydellinen lakkaus.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti