keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Käymään tullaan ei olemaan

j



Tänään on mun maanantai. 2 vapaata ollu ja oleskellu. No ei , tuntuu kun ei ois kerinny kotona olemaankaan vapaa päivinä. Mul on jotenki tapana joskus sulloo ne vapaat täyteen kaikenlaisii menoja. Mut struktuuri on joskus oikeen kivaa, ei tarvi ees suunnitella mitään vaan menee oman tekemän aikataulun mukaan pakollisia menoja.No nyt se johtu varmaan siitä et mul ois yks essee kirjoitettavana.

Kahden vapaan jälkeen takas kouluun. No mut koulus on ihan kivaa. Oon huomannu et kun vapaalla on kivaa niin sit on koulussakin kivaa.

Mul on tänään aika hienot sukat. Ostin joskus koreanreisulta. Niis on sellasen eläimen pää siinä varpaissa.Hauskat sukatkin voi oikeesti piristää jalassa vaiks sekin vielä et en mä ees nää niitä kun oon koko päivän kengät jalassa. Mul on hienot sukat jalassa ja sääli kun kukaan ei ees nää niitä.

 Mä mietein tänään kuinka paljon mulla on rutiineja päivissä. Niit ei ees huomaa et niit on mut musta tuntuu et ne on aika paljon ihan niitä kivoja asioita. Aamukahvi, päiväkahvi, iltakahvi, koiran kans lenkki, blogi, spotify, kännykässä sellanen uus pallopeli ja se on hirvee peli mut kun siihen on jääny koukkuun. Mut mä rakastan rutiineja!!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti