keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Mä oisin varmaan syöny jo jotain herkullista suklaakakkua tänään kaverin kanssa, jos mä asuisin Helsingissä.







     Mul on ollu tänään sellanen , haluun asuu Helsingissä, olo. Ajatus lähti varmaankin siitä kun luin et yks Helsinkiläinen kaveri pitää kaverinsa kanssa jonkunlaisen vaatekirppiksen. Ei se tietenkää misään muualla sitä pidä kun sielä Helsingissä. Eli missaan sen.

    Joku kaveri joskus soittaa et, hei mul ois synttärikemut tossa perjantaina, pääseks tulee? Se kaveri on Helsinkiläinen ja mulla on sillon viikonloppuna menoa jotenkin niin et en kerkee mitenkään istuu junassa melkeen 4 tuntia, et mä ees oisin Helsingin juna-asemalta suuntaamassa kohti oikeaa ratikkaa. Eli missaan ne kemut.

    Joku päivä mä näin niin hienon mekon yhen kaupan nettisivuilla. Olin jos valmis tilaamaan, mut kun etsein sitä  -lisää ostoskoriin- nappulaa, niin sitä ei ollutkaan. Ei nettikauppaa. Sit etein niiden liikkeet ja ei ollutkaan sitte muualla Suomessa, kuin Helsingissä. Sitä mekkoa ei varmasti enään ole kun seuraavaks menen Helsinkiin. Eli missaan senkin.

    Joku ilmoitus Dieselin näytöksestä tuli mulle ja olin jo heti valmis lähtemään. Mut hei, se pidetään Helsingissä.

    Oiskoha se niin et jos mä asuisinkin Helsingissä, niin mä kulkisin hameiden sijaan housuissa. Mul ois joku ihan isompi selkäreppukin. Mä varmaan oisin löytäny Helsingin suurien tavaratalojen massiivi aleista ihanan tuoksun mitä ei tänne ees oltais kaupan hyllylle saatu. Mul ois varmaan oikeesti eri merkkistä hammastahnaakin.

    Mukavat erilaiset kahvilat, elokuvat joita täälä ei leffateatterissa esitetä, kaverit, teen pyöreet synttäripäivät, kesäpiknikit,  ja kaikki se mitä täälä ei ole, se löytyy Helsingistä. Miks muutitte niin pitkälle.

   
elokuvat joita katellu nyt : Goal 1 ja 2, knowing




   



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti