perjantai 2. maaliskuuta 2012

Kevään jälkeen on aina kesä!




Pidän ylikaiken keväästä koska sen jälkeen tulee aina kesä!Ja mikä on hienompaa kuin kesä.

Mä vaihdoin tänään ulkotakkia.Oon välillä aika huono vaihtamaan sitä, ainakin talvella jos mittari näyttää -20, niin mä valitsen varmasti sen kaikista karvasimman takin mikä ylittää ainakin korvista nilkkoihin.Oon niitä ihmisiä ketkä ei talvella jäädy, koska pukee niin paljon et ei näy kun silmät.Kommandopipokin löytyy kaapista, mut sitä mä sentää säästelen  laskumäkeen.

Kevät, se aika kun ulkona mut taas tunnistaa, se aika kun alkaa taas kadut täyttymään eri vuodenaikoihin pukeutuneesta kansasta.Tietteks niitä ihmisiä kun kulkee vielä villahousuissa kun muilla on sandaalit.Mä oon herkkä kuumalle, kuolisin lämpöhalvaukseen.

Ulkona avaan takin ylimmät napit, jätän ehkä villasukat jo kotiin, laitan lapaset taskuun ja mietin et missä on mun auringolta suojaavat lasit.



Mä saan jotai ihme hyper energiaa auringosta ja täs tilantees siitä et jäät sulaa!Mul iskee joku ihme, mennään ulos nyt!,tehään ulkona kaikkee kivaa, kaikkee mahdollista ja mahdotonta.Hei kiivetään vaikka katolle.

                                     Home sweetest home



Pähkinöissä on hyvii rasvoja ni pähkinöitä voi syödä vaiks kerralla koko kipallisen eikä lihoo,eihä



                                                    Hyvä ystäväni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti