tiistai 13. maaliskuuta 2012

Oispa jo huominen!






















    Mä haluan sisustaa nyt! Kaikki lähti sohvasta. Uusi valkoinen sohva syrjäyttämässä iki ihanan vanhan, pehmeän, lämpöisen, kaiken kestäneen, kaiken kokeneen, ruskean sohvan. Sit kun on uusi sohva, pitää ostaa uudet tekstiiliin sopivat verhot. Ja en mä voi vanhoja tyynyjä laittaa mitkä oli käsi kädessä sen ruskean kanssa. Olohuoneen matto pitää taas vaihtaa siihen punasävyiseen. No keittiöönkin piti sitten saada uudet tabletit. Ja miten kävi, kaikki uusi paikallaan jo ennen kuin uutta sohvaa on edes lähdetty hakemaan. Toivotaan et uus sohva kulkee käsi kädessä mun kanssa ja vanhan kädestä on helppo irroittaa.

     Oon täs lähiaikoina miettinyt et mikä siin on et kun haluu jotain haluu sen heti. Ja jos mä oon se ketä ehdottaa et tehään jotain kivaa, tehään se nyt . Esimerkiksi jos suunnitellaan jotain menoa jonnekin , puhutaan ensin ehkä seuraavasta kesästä. Pian puhutaankin jo keväästä, tai miks ei huomenna?

    Kesällä takapihalla aurinko ottaessa suunnitellaan viikonlopuksi mökkireisua. Hetken hiljaisuuden jälkeen pakkaan kamat ja tunnin päästä syödään jo mökillä kuumaa grilliruokaa.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti