lauantai 3. maaliskuuta 2012

Sukkahousut ja raitamekko päällä mietin et miltä maistuis kirsikat provinssissa.



Burberry, tulee mieleen ruudut ja joku ruotsin opettaja. Ruudulliset käsilaukut ja huivit, niitä näkee naisten päällä, naisten isolla N:llä.

 En vois ikinä kuvitella et noi 2 catwalk kuvaa on jostain tuoreesta burberryn näytöksestä. Oon just nyt ihastunu raitoihin.Burberrylle plussaa! Nyt jos joku sanoo mulle burberry, niin mulle tulee jotain muutakin mieleen kuin ne burberryn ruuduilla päälystetyt parfyymipullot.

Selasin jotain kuvia Chisusta ja löysin hänenkin päältään mua hymyilemään saavan asusteen. Chisu on muuten valloittava persoona, ja ajatukseni siirtyvätkin kesään ja provissiin. Sinne vois kesällä jopa ehtiä, mietin sukkahousuissa ja yli polviin pituisessa raitapaidassa. Mieleni tekee kirsikoita ja kinuskikastikkeella päälystettyjä puolukoita.Vaniljajäätelöä marjoilla. Tänään mä laitan vielä tukan nutturalle ja huuliin kirsikkaa, töpöttämällä tietenkin!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti