perjantai 9. maaliskuuta 2012

Voisin oikeesti muuttaa hetkeksi igluun, jos siel on lämmi.





Mukavaa herätä sohvalta 5 vaille 8, ilman kellon soittoa, eilisissä vaatteissa ja naamassa.Miettiä et paljonko oon jo myöhässä ja kannattaako enään ees lähteä. Ainoo helpotus minkä mä koin, oli se et en joutunu katsoo mun painajaistani ihan loppuun asti. Katsookohan niitä koskaa. Mietin et kuinkahan pahoiks ne menis jos ei heräiskään.

Siis mullahan oli hyvin siinä aikaa. Ei tarvinnu kun vasta 15 minuutin päästä lähteä. Mut en tietenkään oo mikään kauheen mukava noina aamuina. Sanoin et en mitenkään kerkee enään puoleksi koululle, vaiks tiesin et totta kai mä kerkeän.Mut oli kamala kävellä taas yksin kun ei ollu ees hieno ilma seurana.

Mut on se ärsyttävä aamulla kun ei kerkee tekee mitään, niitä juttuja. Semmosia tarkotan millä mun aamu lähtee käyntiin.Semmosia et saa hidastella. Hidastelu on kivaa! Kahvi on kiva keritä juomaan koneella ja on mukava jos kerkee olemaan ensin olovaatteissa ennen kuin alkaa seisomaan vaatekaapin edessä, tai no nykyään mä yleensä istun ja toljotan koska mä oon oppinu et siinä voi joutuu viettää enemmän kuin hetken. Se on jotain ihme kelaamista et mitä sitä päälle pukee. Koitan ajatella aina jotai ihme vaatekappaleita mitä en muka muistais et mulla on. Siristän silmiäni ja nyrpistän naamani. Äh, ei. Ei noin.

Harvon teen mitään sellaisia, okei mä vedän noi vaatteet tosta päälleni mitkä nopeiten käteeni saan, valintoja. Se lähtee välillä siitä et millanen päivä mul on tulossa. Jos se on joku ihan lyhyt päivä josai ja sit tuun jo kotiin ni mul on varmaan eri vaatteet päällä kun sellasenä päivänä et oon pois kotoa joku puolet päivästä. Vaikuttaahan noihin vaateasujen valintoihin hirveesti kaikki. Mieliala. Tänään mä tykkään kovasti tästä mun "lappi" paidasta. Tuntuu et mä oisin joku, joka asuu iglussa ja mul ois kaverina sellainen lappikoira husky, istuis ylväänä siinä mun vieressä. En tiedä, oishan se hieno lappiin lähteä, vaikka kesä tulee meille etelään ensin.

Sitten taas huomenna mun mieliala ei oo yhtään samaa mieltä eskimoiden ja lumimaisemien kanssa. Asun mun pienkerrostalossani ja vahtikoiranani sylissäni nukkuu Yumi, seurakoira 1,9kg.Huomenna mä valitsen päälleni jotain mikä sopii yhteen mun piponi kanssa, koska en ole jaksanut laittaa tukkaani. Oispa nyt vaikka kesä ja mökki, niin voisin peseytyä vaikka meressä.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti