lauantai 10. maaliskuuta 2012

Kesä tuoksuu kukilta ja hedelmiltä

Täällä mä pyörittelen päätäni Applen edessä ja mietin miltä haluaisin tuoksua sitten tossa kesemmällä. Pääni ei kerkeä kumminkaan menemään pyörälle asti.

 Jeanne Lanvin, ei mikään uutuus, mutta yksi tuoksujen suosikki.

Hedelmäisen makeaa, kukallista, pirteää,ei mikään ruusutarha, enemmänkin naistenpäivänä saatu vaaleanpunainen tulpaanikimppu.

Pettämätön ja naisellinen. Tällä mä saan ne kukkaiset kesämekot elämään!

Jeanne Lanvin




 Join ehkä elämäni huonoimman  caffe latten, koska mä en jotenkaan halua yhdistää sitä energiajuoman kanssa. Mun ehdotukseni olis, että kahvit kahvimukeihin ja energiajuomat takaisin tölkkeihin. Kahvimuki on myös korvallinen.



Ja jos mä menen kahville kahvilaan siinä mielessä et mä ostan vaan kahvin, niin mä ostan vaan kahvin, ellei ne oo laittanu porkkanajuustokakkua houkuttelevasti siihen ylähyllylle.





Luotan omaan  kahvikuppiini. Päivästä riippuen valitsen mistä kupista juon. Nyt kahvini on maistunut jo yllättävän pitkään parhaalta juuri tässä mukissa. 

Pettämättömän kuppi kädessä,
olen antanut vaaleanpunaiselle uuden mahdollisuuden.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti