tiistai 6. maaliskuuta 2012

Kotoisasti farkussa



Tiedän et oon huono käyttää farkkuja. Mun kaapista löytyy useampia kireitä ja löysiä, mut jos laitan jotkut joskus jalkaan niin ne on ne löysät. Ja joskus jos laitan kireet ni aika varmasti ne on kotoisasti piilotettu puolihameen alle. Farkkuhameet ja mekot on sit ihan oma sivunsa.

Löysät farkut on mun lempparit. Löysin ne uudestaan menomatkalla Koreaan. Joku Aasialainen nainen oli mun vieressä pukeutunut niihin. Aika matalavyötäröiset, hieman pussit ylhäältä, alhaalle hieman kapenevat ja 2 lertaa taitettu molemmista punteista. Ne oli mun!

 Niistä farkuista synty yks mun korean matkan tehtävistä, löydä itsellesi samanlaiset!Löysin joo kahdet. Ensimmäiset hukkasin jo siellä ja toiset löytyy alhaalta tosta kuvasta. Kauheeta matkimista tiedän. Mut jos minä matkin, niin matkii myös koko Aasia. Ei pelkästään farkuissa, vaan myös kaikessa muussa. Sen mä opin tänään kahvilla, kaveri opetti.

Oon päättäny et mä käytän farkkuja kevät kesällä. Siis oikeesti, myös sellaisia kireitä. Sitten kun asfaltti antaa mulle luvan sandaaleihin ja paljaisiin varpaisiin. Mut mä aion tuunata mun kireet pillifarkkuni niin, et revin lahkeista 5cm pois. Ne saa olla sitte hiukan lyhemmät, mut ei mitkään "takaisin ala asteelle caprihousut". Ja sitte punteista revityn näköiset. Pääasia on, et mä näytän vielä itseltäni ne jalassa.

Jotain farkkua. Farkut jalkaan ja farkkutakki päälle. Vielä samaa kuosia ylä ja ala osa. Lupaan ettet tuu näkee mua ikinä pukeutuneena kokofarkkuun. Jos näin käy, mä lopetan tän blogin!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti