perjantai 30. maaliskuuta 2012

Minä olen tajunnut

__________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö




  1. Kuinka ihanaa on kuulla tuhinaa omasta sylistä. Joku pieni olento nukahtaa syliisi.käpertyy käsiisi.
  2. Miten oikeesti joskus ei päässä kulje yhtään mitään ja on aivan mahdotonta edes saada ajatuksia sanoiksi.
  3. Että, en siedä itseäni kun kiroilen.
  4.  Joskus kun eksyn kuuntelemaan yhen biisin suomalaista ni tulee joku , nyt kuuntelen loppupäivän suomalaisia biisejä ja sinä päivänä suomalainen musiikki on parasta musiikkia.
  5.  Ostin kumisaappaat, enkä voi ymmärtää miten olen pärjännyt ilman.
  6. Keltainen on sittenkin väri
  7. Yksinkin voi katsoa elokuvia.
  8. Kun menen bussiin koiran kanssa mustassa ulkoiluasussa, pinkkimustissa lenkkareissa ja vaalea pitkä tukka auki, minut tulkitaan eri tavalla, väärin ?
  9. Mun olohuoneen pöytä on täynnä tavaraa. Mulla on joku kauhea halu asetella kaikki hienoimmat esineet olohuoneen pöydälle. Mikään muu paikka ei ole niille hyvä. Ennen olin, ei lainkaan olohuoneen pöytää, ihminen.
  10. Kuinka korkokengissä kävellään.
  11. Mun on mahdoton oppia muistamaan kappaleiden ja esiintyjien ja minkään bändien nimiä, en siis kuuntele musiikkia ilman mun spotify listoja. 
  12.  Jukkapojalla on paljon hyvää meineillään, ehkä mullakin oikeesti nyt on.Onks se niin et kaikki paska tulee aina sillon kun liian moni asia menee liian hyvin? 

__________________________________________________________________________________

     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti