maanantai 5. maaliskuuta 2012

Voidaan taas olla samassa huoneessa, minä ja mun vauhdikkaat housut


 Mä jotenkin ymmärrän taas kuviollisia vaatteita. Isoja kuvia, pieniä, kukallisia, mustia, punaisia.

Onko mulla jokin kirjoitushäiriö tai mikä lukiohäiriökö mietin sohvalla. Sanat ei ilmesty suomen sanakirjasta. Onko mun sanat ja silmät seikaisin kun viikonloppu on takana ja vapaapäivä huomenna.

Vauhdikas paita. Sama kuin joku kesä kaveri sanoi mulle et, "sul on vauhdikkaat housut." .. siks mä ehkä pidin niitä Pori Jazzeilla.

Rakastan viikonloppuja! Koska viikonloppuna saa rikkoa rajoja. Pizzaperjantaina voikin tehdä hyvää ruokaa ja pizzaa voi tilata sunnuntaina. Asettelen ruokani aina lautaselle, kuin olisin top chef kilpailun kolmen kärjessä. Pasta keskelle niin korkeaksi kuin kauhalla saa ja kastike päälle, kaiken keskelle joku lehti, muista pyyhiä reunat.

Viljelen sanaa rakastaa ja siirryn liikaa lepäilemättä uuteen viikkoon.









       Aivan valloittava The Majority Says-
 

elokuva:Drive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti