torstai 15. maaliskuuta 2012

Kiristä oikeasta kohdasta!









    Tää kuva on London Fashion weekin aikaan kaduilta. Mitä voimme oppia, tai mitä jo opimme.

     Kun neuletakkisi on liian muhkea, laita se vyötärölle lämmittämään. Kokeilin kotioloissa ja siihen se jäi. Ihanaa, mulle ei tullut mitään ahdistunutta, takaisin ala asteelle, oloa. Ja tästä lähtien kun ilmat ei salli mun laittaa rakasta neuletakkia trenssin alle, se voi olla et se roikkuu tossa vyötärölläkin.

    Ompahan kylmille kevät terasseille ainakin löytynyt pientä helpotusta. Laitan paidan mieluummin vyötärölle roikkumaan, kuin terassin tuolille makaamaan. Se meinaan kokemuksesta ei tunnu hyvältä kun kotona tajuaa, et se perseenlämmitin jäi sinne penkkiä lämmittämään. Tai mahdollisesti roikkuu jo jonkun kassissa.

    Tänään minulla on Etäopiskelupäivä = vapaapäivä. Muutenkin ne tehtävät, tehkää tämä tehtävä kotona, ei tarvitse palauttaa, sopii mun mielestä mun elämääni parhaiten. Eli suomeksi, Ei turhaa stressiä, jätä vaikka tekemättä jos ei aihe kiinnosta!

     Mä alan penkomaan vaatekaapin yläkaapin alahyllyä, josko siellä olis jotain mistä raaskisin luopua. Kirpparipöytä odottais esillelaittajaa huomenna. Hankalinta tässä on se minkä olen todennut jo liian usein: Säästä kaikki vanhat vaatteet, nekin mitä inhoat oikeasti. Olen inhonnut ja hylännyt kaapin perälle joskus muutaman tämän päivän suosikkinikin. Matkustan vaatekaappiini, myös yläkaapin alahyllylle. superkirppis saa viikon aikaa näyttää, onko nimensä veroinen.

Elokuva eilen illalla: Grazy stupid love































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti