keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Mä keksin tänään jotain kivaa - koska mul on vapaapäivä!


Tämmöset vapaa päivät on keskellä viikkoa hyviä!Se et sitä saa sanoa vapaa päiväksi tekee siittä varmaan erityisemmän kuin se et se ois jokus normi vapaa pyhä millon ei kuuluis ollakkaan missään.Vapaapäivä, hei, tehään jotain kivaa tänään!!Toi lause on jotenki toistuva näinä päivinä.Se et tarkottaako se ees sitte mitään enään ni siitä en tiedä.Ei sitä aina voi keksiä vapaapäivinä mitän erityistä, ainakaan silloin jos niitä on paljon.

Se mikä silti vapaa päivissä kiehtoo jos ei oo tosiaan mitään erityistä niin saa pukea rennot vaatteet päälle.Mulla se tarkottaa ainakin nyt talvella, et mä laitan mun lempi lampaanvillasukat jalkaan ja sit jotain muutakin mukavan tuntuista.Ulos toppahousut ja pipo!Onko vapaapäivinä lupa laiskotella?

Vapaapäivät tuntuu oikeesti mulla pehmeiltä, maistuu suklaalta ja jäätelöltä, ne alkaa kahvilla ja niihin toivottavasti kuuluu "jotain kivaa tänään!" , ainakin auringon paiste!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti