maanantai 27. helmikuuta 2012

Mulla on hame päällä kun me seuraavaks nähdään!


Pitkät ylhäältä asti ja pitkät vyötäröltä tai lantiolta alas asti. Nyt oon jo tykännyt muutamia vuosia.Oikeestaan aina mul on ollu pitkämekko fetissi, melkeen vois sanoo. Mietin aina ku oispa elänyt silloin 1860-luvulla kun ois saanu kulkea raatihuoneen puistossa sellainen täytekakkuhame päällä.Miltähän se tuntuis kokeilla.Kävin jopa toiseen kertaan museossa katsomassa jonkun näyttelyn missä oli näitä hameitakin esillä.oi että.


 
Ihana Chisu.Mä bongasin jostain facebookista tän kuvan ja tajusin et siin on sama hame kun mulla.Ite oon löytäny sen hameen jostain kirpputorilta, ja sen kanssa on kiva kulkea talvellakin.

Farkkujen päälle, sukkahousujen, shortsien ja vaikka ilman mitään muuta.
Hameessa oikeesti tuntee itsensä enemmän naiseksi. Tulee musta hienompi olo kun niissä sinisissä farkuissa. Housuissa, ja melkeen aina ku puhun housuista ni tarkotan sukkahousuja, ja hameessa sitä saa tuntee sen enimmäisen feminiinisyyden mitä voi löytyä, ei siis naisellisempaa päälle voi laittaa. Isä sanoo mua menninkäiseksi ku mä käytän hametta, varmaan joka toinen päivä.

Ja nyt on the red carpet-Oscarit,Hameet, kiharat ja kaikki se botoxi.
Kuka onnistuu mekossaan ja kuka ei on varmaan se isompi juttu ku se kuka voittaa oscarin ja kuka ei.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti