sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Kuljen pitkissä helmoissa ja leikin et oisin osa elokuvaa

                                                         LONDON FASHION WEEK
Välillä tuntuu kun katsoo noita catwalk asuja niin ei löydä mitään itelleen.Ajatus mulla ainakin on niitä katsellessani et mä poimin jotain yksityiskohtia, värejä, kokonaisuuksia.
Jo pitkään mä muistan kun katsoin jotain lehteä missä oli kuva Ole luonani leffan  näyttelijästä jolla oli tämän tyylinen takki päällä.Mä oon siitä asti etsinyt et jos sellainen takki tulis vaan jostain vastaan.Lopetin etsimisen ja löysin sellaisen.

Villakangastakkejakin on monenlaisia.Niissä on oikeesti kun niitä katsoo niin  paljon pieniä yksityiskohtia mitkä tekee just sopivan niistä mulle ja mun naapurin mummolle.Ja mä voin melkeen luvata et me molemmat voidaan löytää omamme samasta Sokoksesta.Mä en tykkää niistä ylipehmeistä takeista.Ne näyttää musta jotenkin liian kalliilta ja hienoilta mun makuuni.Tulee mielee vaan väkisin et ois pukenut jonkun kissan päälle kun niitä näkee.Mä en tykkää myöskään niistä mitkä näyttää siltä et ne on just uusimpaa beigeä fleesetakkikangasta ja siinä voi olla ehkä vähän kiiltoakin jos tarkkaan katsoo.Takissa pitää olla jotain kulmikkuutta, eikä missään nimessä sitä sellaista paksua naruvyötä.Hieman A-linja on hyvä ,mutta ei myöskään liian alaspäin levenevä, sellainen kuin pikku myyllä.

Olin pitkään sellainen, en pidä enää villakangastakkeja-ihminen, kunnes tajusin että niitäkin on eri tyylisille ihmiselle.Ei mun tarvii ostaa sitä pehmeää ja isonappista, mä voin ostaa sen hieman "kovempikankaisen", harmaan, jossa on pienet mustat napit ja sitä ei tarvi kiristää vyötäröltä niin että lantio pamahtaa esiin.Väristä sen verran et helmassa ei heti näy jos kura lentää ohiajavasta autosta.Sanotaan että siinä saa olla sitä jotai maskuliinisuutta ja se saa näyttää siltä et sun mummo osti sen kun oli 19.

A




Ens kesänä ois taas yhet häät.Tai no ei taas, mutta sanon taas koska viime kesänä olin yhissä hienoissa häissä.sitä edellisestä onkin sit taas aikaa...
Selailin tossa jo hieman mitä sinne vois pukea päälle.Lähdenkö romanttisella kotelomekko pukuhame meiningillä ja laitan korkoa jalkaan, vai keksinkö jotain kirkkaan keltaista?
Toi musta läpinäkyvä ala osa, niitä on nyt näkynyt paljon nyt .Aattelin et jos yhdistäis jotenkin sen romanttisuuden ja sit sen läpinäkyvyyden.Väriä jostain mustan ja valkoisen väliltä.Sais olla myös pituutta enemmän kuin yli polven mittasissa kotelomekoissa.Mä luotan vaan siihen et se mekko tulee mun eteen, et mun ei tarvi mennä sen eteen, niin kuin kävi mun takkinikin kanssKuljen a.

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti