sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Nyt käytetään värikynää!

___________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö




Tilasin eilen netistä aivan uudenlaisen, juuri ajatuksissani haluamani kukallisen paidan ja tänään menin H&M yläkertaan etsimään sitä mielenkiintoista tilausta. Halutakseni vain varmistaa olenko valinnut oikean asun pääsiäispöytään. Löysin, ihastuin. Odotan nyt et se tulee mulle sitten postissa.

Mun takia nettikaupat on keksitty.

Tänään oli taas sellainen, et en osaa etsiä kaupungilta mitään, olo. Vaatetangoissa on sekaista. Saatan joksus käydä niin monta kertaa katsomassa jotain täydellistä vaatetta shop onlinessa, et mä ehdin jo ennen ostoskoriin painallusta kyllästyä siihen ,koska ajatuksissani mulla oli se jo päällä viikonloppuna.

Mua ei saa kovinkaan usein klikkaamaan netissä linkkiä Weekday. Ei että en haluaisi kyseisiä juuri oikein laskeutuvia vaatekappaleita.


Koska miks ne keksii niitä shop onlinen näköisiä sivuja, hintoineen kaikkineen, tarkkoine kuvauksineen. Just aivan. Joissa ei kumminkaan ole postilaatikkoa. Ei mahdollisuutta tilata.


Tänään pakoilen takatalvea. Harjoittelen kesäkorkeita korkoja sisällä.  Menen ulos vasta illalla kun varmasti osa lumesta on sulanut ja etsin ne pajunkissat, et mä voin uskotella et tosiaan on jo huhtikuu, pian.



Haluan jo aurinkoon,

Haluan merelle,

Haluan mökille.

Tänään fiilistelen kesää,

Koristan päänlakeki huivilla. Huiveja voi käyttää vain kun aurinko paistaa, kesällä. Ja tänään kun mun aamuun ei vaan shop Onlinen ja kaiken sen kesäfiilistelyn keskellä mahdu mitään muuta tekemistä, niin epätoivoisesti etsin jotain jo likaiseksi menneiden hiusteni peitoksi.


Kiitän mun menneitä ja tulevia kesätöitä ja kiitän mun ystävää joka lainas mulle just hyvää kynsilakkaa.


Eiks näytäkkin keväältä?









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti