tiistai 3. huhtikuuta 2012

Kiitos tästäkin päivästä!


 ___________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö










Mietin miks se kysyi vaan multa, mitäs mieltä sä Karoliina olet? Näytät niin mietteliäältä.

Uskotteko, vaikea vastata lyhyesti.

Multako kysytään, koska mä oon se joka yleensä vastaa silloin kun kysytään suurelta porukalta mielipiteitä ja ajatuksia.  Multako sitten jos muut eivät keksi mitään vastausta.

En kai mä oo aina suu auki?

Niin kyllä jokaisella joku ajatus aina on. Toiset, tuntuu et ne ei vaan halua jakaa. Mä kyllä jaan. Mut sit tänään oli sellainen päivä kun en jaksanut jakaa mielipiteitäni kaikille. Tai mua ei vaan kiinnostanut.

Eikö meillä kaikilla, mullakin,  ole oikeus olla hiljaa kun huvittaa?

Tai mulla heräs niin paljon mielipiteitä, että siinä pakossa vastata jotain, ja nopeasti, koska muidenkin vastauksille pitää jättää aikaa,  mulla ollut aikaa tiivistää ajatuksiani vastaukseksi. Päätin, että olen hiljaa. Siinä omassa ulkoisessa hiljaisuudessani tajusin, kuinka hienoa on kuunnella mitä mieltä se eturivi on.

No, multa se sitten kysy yllättäen.

 Yks kaks siitä tulee, öö, en mä mitään ihmeellistä. Kaiken kaikkiaan niin hieno asia. Niinpä! tulipa todella eheä vastaus!


 Oli kyse sitten sairaalassa lapsia viihdyttävistä pelleistä, tai just siitä sun henkimaailmasta, mä tästä lähtien kuuntelen sua ja sun kaveria enemmän.


Onneks kuuntelin, koska mä sit kuulin, et ne pelottavat kummitukset on oikeesti aina pahoja. 


Omia ja henkimaailman ajatuksia tänään vaihtanut, kotona kummituksia pelännyt tyttö, joka laittaa nyt musiikkia kovemmalle, jotta ei kuulisi kuinka vanhassa 1800- luvun talossa "puu elää".





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti