lauantai 14. huhtikuuta 2012

Oiiii, mä oon isosisko!

 __________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö






"oii oot isosisko <3" sanoi mun uus kaverini, kun kerroin et oon vanhin.

Totta, olen isosisko. Joo mul on kolme siskoa.

Oon vanhin, fyysisesti.

Oon isosisko.

Otetaanko isosiskosta mallia, enemmän?

Aika ei kyllä kysy et haluuko sitä kasvaa

Haluuko sitä kypsyä?

Mä en ees halunnu varmaan silloin asettua aloilleni, mut mä silti asetuin. Yhteikunnan "normaalit" ihmisetkö mut ajoi asettumiseen? Ikäkö? Asettuuko sitä automaattisesti hellan eteen kun tulee ikä, tarpeeksi?

Mut mä otan rennosti. Niinkuin mun sisko 2 sanoi. Oi Yumi (mun koira) osaa ottaa rennosti, niinku sinä!

Elämä opettaa myös mun siskoja, mä en !

Ja sato tai paisto, mä tuun aina olemaan isosisko.

Ja, rakastan

Kyllä pienistä ku pienetki meistä!

Ja, koska mä olen aloilleni asettunut, toivotan kaikille isosti lauantaita, raikasta, mutta raitista sellaista!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti