maanantai 16. huhtikuuta 2012

Historia on päivän sana!

__________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö


































Tänään jollakin tavalla mahtava päivä. Mä sain vihdoin, oikeastaan jo viikonloppuna syömässä ollessani uuden ihanaisen korallisen huulipunani. Mary Kay ja minä ollaan tänään kyllä ihan yhtä mieltä siitä, mitä naisen pitää sutia huuliinsa 2012. Ja ihan vaan näyttääkseen itseltään, naisellisena, mutta kumminkin arjessa mukavasti mukana.

Sopiva päivä ulkona. Ulkona kävelemässä ja ulkona kuvailemassa.


Tänään mä jo mietein et saan kyllä heittää hyvästi pian mun syyskengille. Noille kaikella tavalla mukaville, ruskeille, pehmeeksikuluneille varsikengille, jotka sopii vaan yksinkertaisesti asuun kun asuun, jokaiseen päivään.

Kengät, jotka sopii niin kuivaan nurmikolta tuoksuvaan arkeen, kuin kosteaan kimaltelevaan
juhlaankin. Mutta vaan, koska on jo lämmin. Ei lopullisesti pois, vaan talteen. Tulevaan syksyyn, mun ruskeiden(toivottavasti) nilkkojeni peitoksi, lämmikkeeksi.

Tänään, mä uskallan toivottaa niinkin hienoa, kuin mahtavaa maanantaita ja tulevaa keväisempää viikkoa teille kaikille, jotka tekee saman kuin minä. Valmistautuu mukavasti tulevaan reilun kolmentunnin silmiä kostuttavaan superelokuva hetkeen.

Kiitos filmiteollisuus, kiitos Leonardo, ihanat mekot ja kiitos kaikkitietävä historia. Meinaan hyvin harvinaista mutta totta, mua kiinnostaa tänään historia, itseään toistava, mutta kumminkin!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti