tiistai 24. huhtikuuta 2012

Rakkaudella katettu

____________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö





Hei! Mulla on hyvä olo!

Kiitos siitä että oon saanu olla sun, tänään ja tähän asti. Kaikki ne hymyllä varustetut päivät, kaikki ne kyynelten täyttämät.

Kiitos kaunis siitä et mulla on oma koti. Oma koti sinun kanssasi.

Siitä, että meillä on kaikenlaista yhteistä hyvää ja parasta. Kaikenlaista yhteistä salaista tietoa. Kaikenlaista yhteistä hiljaista tietoa.Meillä on myös oma yhteinen sänky.

Ei se materia materian mielessä ole tärkeää, vaan materia siinä mielessä, mitä se materia mulle merkitsee. Koti kotina, ei asuntona.
Kodin sisällä asuu rakkaus. Asuu myös pieni olento. Sisällä asuu turvallisuus. lämpö. Halauksesi. Sinun tuoksusi. Kosketuksesi. Läheisyys. Kaikki tunteet. Peloton olo. Kauniit sanat. minä. oma itseni ja sinä oma itsesi.

Sinun halauksesi on pehmeä  ja saa sydämeni lyömään kaksi kertaa. Ja samalla hetkellä sydämeni lepää. Hymyilee, nauraa ja on onnellinen.

Ollaan yhdessä olovaatteissa. Juuri sellaisissa missä on hyvä olla. Turvallinen ja tuttu.


Rakkauteni suhun on suuri. Kuten meri sinulle,
Olet intohimoni, turvani ja vapauteni.

Kuuma, värikäs ja maukas kuin lihasoppa, joka on kummitädin rakkaudella valmistettu.

Jaan hyvää oloani sinulle ja sinulle. Silti sitä minulla riittää, itellenikin, ja rakkaimmilleni.


Sellainen mies oli Daavid, Tällainen tyttö olen minä, Karoliina.


Sä sanoit et oon kaunis, ja laitoit mulle kappaleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti