keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Mukava asiakas parempi mieli

___________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö










Ihmiset on ihania!

Asiakaspalvelu on parasta palvelua!

Päiviä on mennyt mitä paremmissa pöydissä. Herkkuja mediumpihveistä punaviineihin. Nauttia saa,  vaikka joka päivä, jos muistaa et mikään ei tuu ilmaseks. Ja mikä hienointa kuulla, on kiitos.

Seura on ollut parasta.

Ihmiset piristää. Ihmiset saa mun hyvälle tuulelle, saa mut hyvälle mielelle. Mä hymyilen jos sä hymyilet, mä nauran kun sä naurat. Jos annat mulle, mä annan sulle.

Saat hyvää asiakaspalvelua, jos sä muistat et mäkin oon ihminen, niinkuin säkin.

Kysy joskus et mitä kuuluu, se saa hyvälle mielelle.

Toivota hyvää pääsiäistä, toivota hyvää työpäivää.

Toivota mulle, mäkin toivotan sulle.

Hyvää Kevättä!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti