sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Supervoimia!

__________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö







Aurinko on antanu mulle tänään uutta energiaa, ulosmenoon energiaa.

Energiaa töihin, energiaa kotiin, energiaa kotiterassille.

Mä en oo varma kumpi nauttii enemmän auringosta tulevasta energiasta, minä vai mun karvainen koira.
Välillä voi oikeesti jopa ottaa jo neuletakkia pois, vaikka oon kyllä aika mukavuuden, ja lämmönhaluinen, kesäenergioihin asti.

Viikonlopun yks kurainen energiaton fakta oli se, kun oltiin menossa istumaan iltaa, mut miespuolinen kaveri ei päässyt sisään kun sil oli, vääränlaiset kengät. Mitä, Vääränlaiset kengät! Mä Mietin et onko millään paikalla oikeesti varaa valita asiakkaitaan. Ei. Ei ainakaan keskikokoisessa kaupungissa, missä joka toinen vastaankävelevä on mun kaveri, tai entinen asiakas. Tänäänkin palvelin samoja asiakkaita kun edellisessä töissäni.

Keskikokoinen kaupunki on hyvä.

Hyvää energiaa ihan jokaiselle sinne kotiin, aurinkoiselle terassille, tai vaikka mökkiterassille, jos joku on sellaisesta päässyt jo nauttimaan.

Mökkiterassi-ilmoja, sudenkorentoja ja lämmintä merivettä odotellassa,  mä siirryn sisälle.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti