torstai 5. huhtikuuta 2012

Maistan jo huomisen

___________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö



Pääsiäinen on aika kova sana. Pääsiäinen on lomaa, vaikka mulla onkin töitä.

Mä hymyilen pääsiäispöydässä mua vastapäätä olevalle ja kehun hänen uutta keväistä paitaansa. Vaihdan kuulumisia mielelläni  ja sanon että hyvää kuuluu. Saan luultavasti kinderin, enkä ole se, joka saa koottavan.

Mä aion syödä vatsani täyteen just sitä lammasta mitä pääsiäispöydässä tarjoillaan ja mä aion tykätä siitä lampaasta ihan kovasti.

Mä juon sitä viiniä siinä, juon vaikka se ois punaviiniä.

Nautin alkupaloita välipaloista ja iltapaloista.

Pääsiäisloman mä tuoksun ihan itse tehdyiltä donitseilta, niiltä suklaisilta.
Tuon pajunkissoja kotiin ja siirrän verhot niin paljon pois valon edestä kuin mahdollista.



Tähdetöntä taivasta ja kuivia kävelykatuja!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti