torstai 26. huhtikuuta 2012

Rajaton ja pian Ruotsissa.

___________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö





























Vapaapäivänä tietenkin, migreenissä.

Jos mä oon migreenissä ni mä koitan keksii kaikenlaista muuta kuin makaamista. Toisin kuin muille, mun oloa vain pahentaa se makaaminen.

Joten, ilahdutan itseäni, piristän.

  • Kuppi vielä entistä vahvempaa kahvia vahvempaa kahvia, maidolla.
  • Ulkoilu, sateisessa,raikkaassa, työmiehien täyteisessä rannassa. Oman pikkukoiran johdattelemana.
  • Viluisen Porin ilman (ja koska Porissa tuulee aina), saan käyttää lämpimintä takkiani, lempitakkiani. Seiloritakkini, joka ei koskaan petä, kestää sään kuin sään, Henry LLoyd.
  • Kasvonaamio. Mutanaamio.En Gedi. Viilentääkin mukavasti kasvoja.
  • Tyven raidoitus, hieman vaaleampaa kesää kohti.
  • Varpaankynsien lakkaus, vaaleanbeigellä. Sandaalipäivä ylläättää kumminkin.
  • Kyselen kuulumisia kauempaa.
  • Kuuntelen ihanan ruotsinsetäni, erittäin sivistävää ja avartavaa musiikkilevyä, jonka hän postissa lähetti.
  • Huollan istuttamiani herneenversoja, hei, ne itää jo.
  • Koristan myös puutani hieman uudella ulkonäöllä. Vuoden -64 sanomalehdellä.
Loppujen lopuksi tajuan, et vaikka mulla on tänään tämmönen päivä. Vaikka mua tänään sattuu, fyysisesti.

  • Mä voin hyvin 
  • Olen onnellinen
  • Olen kiitollinen
  • Olen rakastunut.
Musiikkia rajan toiselta puolelta. Mulla on paras 60v ruotsinsetä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti