keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Kannatti herätä

__________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö








Mä en oo niitä aamuihmisiä. Ärähdän jo ajatusta kun lähden kotoa kävelemään. Matkalla mä kerkesin jo tuottamaan uuden biisin, jos lauletaan vaan et Hei hyvää Huhtikuuta kaikille, On lunta ja pakkasta!

Tää ei ollut tavallinen, keskellä viikkoa keskiviikko päivä.  Ehdein jo ennen päivä kahta haalimaan ne pussin parhaat makeiset, ja kuuntelemaan karaoket ykkös vetäjät. Kuluttamaan punat huulilta ihan vaan olemalla hiljaa.

Tämän päivän Timanteilla Kruunasi jo heti

-Päivän aamu 10ltä aloittava elokuva -Prinsessa-,  tai aamupäivän niinkuin kuulin jonkun aamulla ohikävelevän puhelimeen sanovan.
-Suklaakeksejä tarjolla koko kipollinen, eli mua ei haitannut yhtään et mä en kerinnyt R-kioskilta ostamaan sitä illalla suunnittelemaani leffankatselueväskassia, johon ois kuulunut mun ykkös suosikit Herkkusipsipussi ja Fazerin sininen pähkinäsuklaalevy.
-Vaahdolla täytetyt vaaleat muffinit ja 2 kupillista kahvia. Ja mun onneksi oli kannussa myös mulle sopivaa maitoa.
-Oleman parturikampaajana taas uudessa ympäristössä. Kädet mul on kirkossakin.
-Hyvä olo koska mä tiedän missä olen
-Kävelin kotiin ja musta tuntui kerrankin et pääsin tarpeeksi lujaa
-Päivän kello yhden karaokessa pakoilin ja en tarttunut mikkiin. Soittimista helistin oli se jolla mulla oli annettavaa



Mun pää ja vatsa kiittää!
Ja jaksaa tän päivän hyvin, koska vatsanpohjalla juurina ovat muffinit, keksit ja se luurankokaramelli, jonka mä sain edessä istuvan kaverin karkkipussista.

Tätä tyttöä hymyilyttää!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti