perjantai 29. kesäkuuta 2012

Unohdetaan joskus kaikki muut, julkkiksetkin, ja keskitytään enemmän itseemme.







Mitä sitten, jos et tunnistanut julkisuuden henkilöä, vaan vitsailit hänelle ihan muuten vaan jostain vähän vähemmän tärkeästä,  kuin donitsien rasvapitoisuudesta?

Olen sitä mieltä, että aina ei tarvitse olla skarppina.


Vähät välitän muutenkin siitä, että tänään en ole kiinnittänyt huomiota ollenkaan siihen, miltä näytän. Vielä vähemmän mietin sitä nyt.

Koska minä, joka olen aina näköjäänkin rentoutumisen tarpeessa, vähemmän rankasta arjesta huolimatta, lähden merelle.

Mökille.

Enkä todellakaan tällaisessa asussa, vaan jossain sellaisessa missä minulla on tilaa liikkua ja jossa minulla on vielä vähemmän huolta siitä, mihin istun tai missä makaan.


Vähät välitetään miltä tänään näytetään ja vietetään aikaamme juuri niissä vaatteissa ja just sillä naamalla, miltä itestä parhaalta tuntuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti