tiistai 8. toukokuuta 2012

Valaistunut ja ajan hermoilla.



Onnellinen omistaja. Tyytyväinen itseensä ja hankintaansa ja kerrankin ajan siivillä. 


Antaa mulle mahdollisuuksia avartaa maailmaani jopa kotimatkalla. Saa minut hymyilemään.


Tämän avulla, mä en ole enään koskaan yksin. Hyvissä ja huonoissa hetkissä, on joku aina yhden nappulan päässä, kuuntelemassa mun hetken päähänpistojani.


Tämän avulla tallennan maailmaa. Nappaan parhaista hetkistä kuvia, saan muistot ruudulle, aina kun haluan. 


Lukemattoman ilmaisen radiokanavagenre valikoiman avulla, pääsen hetkessäni haluamaani fiilikseen. Juoksen eteenpäin suomihippihopin tahtiin. Istun puistonpenkillä ja katselen minkälainen  on maailma, kun mä olen jollain indie/alternative musiikin tahdittamalla nettisivustolla.


Olen täällä, pienen äänimerkin päässä. Ai että, Elämä tehdään kyllä helpoksi.


Tässä vasta pieni osa tallentamiani, juuri niitä vatsaa kutkuttavia hetkiä, joista olen saanut paljon ja vielä vähän enemmän, koska minulla, minulla joka kulkee tänään ajan hermoilla, on valkoinen ja siitepölyinen maailma kädessään, nimittäin Lumia.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti