perjantai 4. toukokuuta 2012

Luotan aina hyväksi todettuun

______________________________________________________________________________________
    Karoliina Männistö







"Koska mikään ei voi mennä pieleen, kun teen täysin samoin kuin viimeviikoloppuna, kun meni kaikki just parhaiten!"
-Karoliina Männistö-

Kultaisia ovat mun ystävät. Kultaisen keltaisia ovat viikonloppuherkut!

Ihana vapaa viikonloppu taas tulossa. Mua kutsuu perhe, ystävät ja huomenna hyvien lämpimien ilmojen merimaiset, mökille siis.

Mökki antaa mulle aina luvan rentoutua!

Mä en oikeastaan toipunut vielä siitä edellisestä mökkireisustakaan kokonaan. Hajanainen viikko pyhien vuoksi sai mut olemaan töissäkin mökillä. Kyllä mökkivaatteita reisun jälkeen vielä päivä kuuluu pitää.

Tänään perjantaina mä valitsen hyviä sipsejä. Herkku sipsejä ylä hyllyltä. Nappaan pepsi-maxia kaveriksi ja kuljen tyytyväisenä kangaskassi olalla kävellen kotiin. Vaikka aurinko ei mylle hymyile, mun uus puhelin Lumia tekee sen.

Kuuntelen koko matkan radiosovelluksen musiikkia. Tän päivän fiiliksen mukaan valitsen, Suomalainen musiikki ja sieltä tarkemmin kohta, naislaulajat. Satunnainen kun tämä lista siis on , pomppaa ruudulle Laura Närhi. Kuuntelen väkisin ja haluaisin skipata.

Jos mä olisin musiikki expertti ja mulla ois hyvä ääni, mä laulaisin, tuottaisin ja säveltäisin, näyttäisin vielä ihan samalta, kuin Chisu. Sanat ja tyyli kaikin puolin kohdallaan!

Hyviä musiikkihetkiä hieman tihkuttelevaan perjantaihin, ja uskokaa tai älkää, iltaani kuuluu myös Suomi jääkiekkoa, itse jääkiekkogurun seurassa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti