keskiviikko 9. toukokuuta 2012



Tänään muhun on luotettu, monella tapaa.

On annettu vapaat kädet kampaajan roolissani.

Tänään musta on jopa tehty personal shampoon ja hoitoaineen ostajaa. "Hei Karoliina, joku kerta kun menet kaupunkiin, niin osta mulle joku hyvä shampoo ja hoitoaine, niin mä maksan ne sitte sulle kyllä." 


Tänään sain palautetta. "Moi Karo, kaikki tykkää mun hiuksista. Kivaa."

Tänään, mulle tarjoiltiin kahvia, ilmaiseksi. "Tarjoon sulle myös kahvin."

Tänään tykättiin mun hameesta. "Oi sulla on ihana hame." 

Tänään mulle sanottiin "Kiitos"


Kiitos siskolle kuvista, tässä itse luodussa koko päivän kestävässä kiireessä. Näin mä virnistän kulkiessani, kun mulla ei ole aikaa poseerata.


Mä en voi sanoa kuin kiitos kaunis. Kiitän ja kummarran, ja niiaan vielä sen kaupan päälle. Te kaikki ihmiset, tutut ja hieman vielä tuntemattomat, teette mun päivistä erityisiä. Niistä kaikista sanoista ja ilmeistä, mä kiitän ja ens kerralla kun tavataan, mä oon se, joka tarjoaa kahvit!


Kaikkea tätä on mieltä Karoliina, jonka on tänään ollut ihan pakko kokeilla Lumian tarjoamia ilmaisia, mitä typerämpiä sovelluksi, jopa sellaisissa paikoissa, joissa se ei ole niin suotavaa. Ja joka nyt jo ehkä viimein uskoo, et tää on ihan hyvä päivä sittenkin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti