keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Olen, iloitsen ja kasvan puiden keskellä parhaiten!

___________________________________________________________________________________
Karoliina Männistö 






Mökkitunnelma on korvaamatonta!!

Useempi päivä meni taas mökillä, merimaisemassa. Mikä hienointa, oli lomaa!

Tää vappu oli erilainen, mutta taas yksi parhaista.

Tänä vappuna vietin aikaa siskoni kanssa ja se sai mut lähentymään.
Tänä vappuna ulkoilin koko ajan ja se puhdisti mut sisältä oikein perin pohjin.
Tänä vappuna mulla oli oma koira ja mä rakastuin.
Tänä vappuna mulla on mun oma rakas jota rakastan joka päivä enemmän
Tänä vappuna grillasin, itse.
Tänä vappuna tein tulen, itse.
Tänä vappuna somistin mökkiä, mutta en serpentiinein.
Tänä vappuna samosin metsässä ja se kasvatti luontominääni.
Tänä vappuna söin munkkeja ja join simaa, muutamana edellisenä en huomannut.
Tänä vappuna käytin ulkohuusia, enkä keksinyt siitä mitään huonoa sanottavaa.
Tänä vappuna veneilin ja pelkäsin uppoavani.
Tänä vappuna nautin auringosta, toppatakissa.
Tänä vappuna pidin seuraa ystävilleni ja olin itseni.
Tänä vappuna nauroin ja nauroin aidosta ilosta.
Tänä vappuna koin sähkövika katkon ja korjasin sen.
Tänä vappuna valmistin itse muuripohjalettuja ja niistä tuli syötäviä.
Tänä vappuna haravon käteni kipeiksi, mutta ajatus että harrastin liikuntaa,saa mut itsestäni ylpeäksi.

Mä kasvoin vappuna. Kasvoin siskona, koiran omistajana, rakastajana, grillimestarina, tulen tekijänä, somistajana, samoajana, herkuttelijana, ekominänä, kaverina, veneilijänä, sähkömiehenä, ruuan laittajana ja mitä vielä.

Kasvetaan kaikki koko ajan lisää, ainakin henkisesti! Näihin ihaniin mökkitunnelmiin. Paluu arkeen ja koulutehtävään, joka maistuu aina puulta!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti